Service Camere

Dacă aveți o cameră care nu mai funcționează vă rugăm să urmați pașii din acest Ghid (Atingeți aici pentru a deschide Ghidul)

Dacă ați urmat pașii și tot nu funcționează:

  1. Căutați factura sau bonul cu care ați achiziționat-o, veți avea nevoie de aceste date pentru a completa formularul de mai jos;
  2. Completați formularul furnizându-ne cât mai multe detalii despre problema (click aici pentru a descărca formularul);
  3. Împachetați bine camera astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului;
  4. Ăn cazul în care doriți să verificăm funcționalitatea modului de trimitere al imaginilor, vom avea nevoie o cartelă SIM cu pachet de date activ (la cerere se poate schimba SIM-ul contracost în cazul în care se solicită);
  5. Atașați formularul și expediați coletul la adresa noastră:

HUBERTUS ACTIVE JAGD
Str. Principatele Unite Nr.65, Sector 4, București
Cod poștal: 040164
Tel: 0721 502 503

Vă recomandăm să folosiți FANCURIER pentru expedierea coletelor.

Veți fi contactat de unul din colegii noștri în momentul în care vom avea un diagnostic.